torsdag den 4. august 2011

Filmaften

Det har sine fordele at have en GOD PROJEKTOR på på projektet. Stuen er indrettet med gamle bilsæder og skærmen måler vel gode 70 tommer! Bum... I aften står den på pianisten.

Yderligere kan jeg berette at jeg har lagt den del billeder op, men de har været låst indtil videre (ved en fejl). Jeg forsøger at gøre dem offentligt tilgængelige og derefter kan I tage et kig på picasa-strimlen til højre i billedet.

https://picasaweb.google.com/116476183515928672006/SanLucasSSAN?authuser=0&feat=directlink


Andreas og Nicola's blog indeholder også flere rigtigt gode billeder og der er et link til den nederst til højre på siden.

Smid gerne en kommentar hvis I kan lide hvad I ser

5 kommentarer:

  1. Hej der - fantastiske billeder. Det er fornøjelse at se :-)og godt med de små kommentarer til.

    Jeg kæmper med det her Google-konti, så jeg kan skrive en kommentar. Det virker kun nogen gange.

    Kæmpe kærligt knus til jer begge to fra mor Lene

    SvarSlet
  2. Dejligt at se jer og jeres omgivelser. Super flotte fotos og wauw, B&B glæder sig til at se det hele selv! Solvej spørger om huset: den længe I står foran på et af billederne, er det jeres del?
    Og så har Bjarne varmet (aka brændt) rundstykker og kogt æg - vi hygger, men mangler nogen .....

    SvarSlet
  3. HEJ STINE OG SØREN! HILSEN HANNAH :-)

    SvarSlet
  4. Hej med jer - næste forsøg: fine billeder, som vi nyder at se og snakke om - glæder os til mange flere :-)

    SvarSlet
  5. Fede billeder, gode tekster og flotte smil! Vi glæder os til at ser jer. Hilsner fra Christoffer & Katrine

    SvarSlet